2010年5月12日 星期三

516亂問紀事:資深與新官的分別

516將至,口花花的我當然如陳警司所說「挑逗」一下身邊公務員。除了天生一衰相之外,好彩一面無知可令我在不適當的時空,亂問一通。那天,我問:「話事話你因516有沒有受壓?那天你會不會投票呢~」

新手是這樣的答:
-------------「當然沒有。」一句四字,簡單地安全地回答了;

資深高官是這樣的答:
-------------「當然沒有,政府有什麼權管我私人時間。那一天係母親節延續,係奶奶的節日。你細細唔知,服待奶奶係好高深的學問。母親節雖然係媽媽節目,但奶奶同媽媽可不是一起慶祝。你要知道有時阿媽同奶奶係唔可以放埋一齊的....」如是者,她便說了十分鐘....而我便聽了十分鐘野蠻奶奶的故事...

資深高官......果然係資深D......

本來還打算追個女公務員,收入又高又穩定,子女又有讀書津貼,最重要的是個性獨立,不用打埋。

以家看來都係唔好了,煩都煩死你............

沒有留言:

張貼留言