2009年10月21日 星期三

笑話: NGO, 黑社會


時至今日,古惑仔已經唔行古惑,字頭更唔似字頭...

舍聯:「0靚仔, 你過界,踩綫喎, 你邊返的~」
基佬:「我基字頭,大佬姓耶。我係呢個區(按:教區)話事人,我過咩界,踩咩綫呀~」
舍聯:「社福界,貧窮綫呀!從來呢度舍聯睇,啲0靚我跟開,幾時到基要幫管。以家斷我米路喇下話,你啲兄弟(按:社工)唔夠數就死開啲喇」
______

皇氣:「比個面,叫啲兄弟番去先喇~」
圍頭宇:「你家陣收我個場,又唔通知聲。我比面你,邊個比面我班叔父~」
皇氣:「唔係收,係孝敬。比個啲好既地方你班叔父,以後唔駛種菜咁辛苦。」
圍頭宇:「我唔理。我班叔父唔想郁,總之不遷不拆。唔妥既我就去市區拖馬圍你」
______

亞伯:「死0靚仔,你跟邊個ga~」
死0靚仔:「亞伯,我跟光頭輝,花朵積奇。我吹雞成『袋』(按:第四代)香港人曬出來,你條老嘢又跟邊個?」
亞伯:「好怕呀~我跟攞命陳ga!你有一袋,我都有一袋(按:第二代)。以後唔駛落老蘭喇,仆階(社會階梯)喇~」
_______

沒有留言:

張貼留言